-  
- Новини
Назад
15 причин, чому сценарії не потрапляють до продюсерів
Новина
22.11.2019, 08:51
3846
Перш ніж потрапити до продюсера або агента, сценарій повинен пройти перевірку рідера: саме він вирішує, чи вартий той чи інший сценарій уваги. Рідер, що працює на голівудську студію та побажав залишитися анонімним, після прочитання трьохсот текстів вирішив виділити найпоширеніші помилки, які допускають сценаристи при їх написанні.
1. Сама історія починається занадто пізно
Головна інтрига з'являється тільки в другій половині сценарію, і часто до середини другого акту навіть неможливо зрозуміти, якого роду історія перед вами. Необхідно вибудовувати розповідь таким чином, щоб вона захоплювало з самого початку.
2. Сцени позбавлені конфлікту
У тексті є багато сцен, які ніяк не змінюють ні персонажів, ні сама розповідь. Навіщо взагалі потрібна сцена, якщо вона ні на що не впливає?
3. Сценарій дуже точно дотримується формули
Звичайно, у сценарію є певна структура. Однак якщо одні й ті ж речі зустрічаються на одних і тих же сторінках, читач і, згодом, глядач почне розрізняти елементи формули і зможе передбачати подальший розвиток подій.
4. Історія занадто розтягнута
Сюжет, який міг би вміститися на двадцяти сторінках, займає близько сотні. Історії просто не вистачає.
5. Антагоністи занадто карикатурні
Наймані вбивці, маніяки і гангстери. Злодії,які розмовляють надто манірно і ведуть показні монологи. Кращим злодієм є той персонаж, який впевнений, що він є героєм своєї власної історії (наприклад, Джокер, Ганс Ланда або Антон Чігур), однак занадто часто антагоністи лізуть зі шкіри геть, щоб бути якомога більш злими.
6. Неясна логіка персонажів
Персонажі поводяться непослідовно, а дії злодія не піддаються логічному поясненню. Для кожної дії потрібна причина: чому персонаж так чинить?
7. Стандартні жіночі персонажі
Дама в небезпеці, Красуня, Домогосподарка, Сильна і незламна екшн-героїня. Дуже часто її вбивають в кінці другого акту. Герой майже не страждає через її смерті.
8. Дія розвивається за повторюваною структурою
Встановлюється певний шаблон, за яким відюувається дія, при цьому будь-який розвиток непомітно.
9. Непослідовний розвиток історії
З'являються конфлікти одразу ж вирішуються, а історія триває без будь-яких наслідків.
10. Протагоніст занадто шаблонний
У екшн-фільмі це непохитний герой. У комедії - безвільний слабак. У трилері - втомлений від життя детектив. Якщо головний герой не вписується у рамки будь-якого шаблону спочатку, його підганяють під нього згодом.
11. Перевага форми над змістом
Історія, хоча і зберігає певні ознаки жанру, є порожньою усередині.
12. Розчаровує кінець
Створюється відчуття, що останні десять сторінок нібито вирізані. Двозначна кінцівка може бути вдалою, проте історія повинна бути завершеною.
13. Стереотипні персонажі
У героїв немає характеру, одні кліше.
14. Сценарій сильно переускладнений
Складність і глибина не є синонімами.
15. Сценарій виходить з-під контролю в третьому акті
Історія раптом повністю змінюється або ж плутається в своїх сюжетних лініях.
Джерело
1. Сама історія починається занадто пізно
Головна інтрига з'являється тільки в другій половині сценарію, і часто до середини другого акту навіть неможливо зрозуміти, якого роду історія перед вами. Необхідно вибудовувати розповідь таким чином, щоб вона захоплювало з самого початку.
2. Сцени позбавлені конфлікту
У тексті є багато сцен, які ніяк не змінюють ні персонажів, ні сама розповідь. Навіщо взагалі потрібна сцена, якщо вона ні на що не впливає?
3. Сценарій дуже точно дотримується формули
Звичайно, у сценарію є певна структура. Однак якщо одні й ті ж речі зустрічаються на одних і тих же сторінках, читач і, згодом, глядач почне розрізняти елементи формули і зможе передбачати подальший розвиток подій.
4. Історія занадто розтягнута
Сюжет, який міг би вміститися на двадцяти сторінках, займає близько сотні. Історії просто не вистачає.
5. Антагоністи занадто карикатурні
Наймані вбивці, маніяки і гангстери. Злодії,які розмовляють надто манірно і ведуть показні монологи. Кращим злодієм є той персонаж, який впевнений, що він є героєм своєї власної історії (наприклад, Джокер, Ганс Ланда або Антон Чігур), однак занадто часто антагоністи лізуть зі шкіри геть, щоб бути якомога більш злими.
6. Неясна логіка персонажів
Персонажі поводяться непослідовно, а дії злодія не піддаються логічному поясненню. Для кожної дії потрібна причина: чому персонаж так чинить?
7. Стандартні жіночі персонажі
Дама в небезпеці, Красуня, Домогосподарка, Сильна і незламна екшн-героїня. Дуже часто її вбивають в кінці другого акту. Герой майже не страждає через її смерті.
8. Дія розвивається за повторюваною структурою
Встановлюється певний шаблон, за яким відюувається дія, при цьому будь-який розвиток непомітно.
9. Непослідовний розвиток історії
З'являються конфлікти одразу ж вирішуються, а історія триває без будь-яких наслідків.
10. Протагоніст занадто шаблонний
У екшн-фільмі це непохитний герой. У комедії - безвільний слабак. У трилері - втомлений від життя детектив. Якщо головний герой не вписується у рамки будь-якого шаблону спочатку, його підганяють під нього згодом.
11. Перевага форми над змістом
Історія, хоча і зберігає певні ознаки жанру, є порожньою усередині.
12. Розчаровує кінець
Створюється відчуття, що останні десять сторінок нібито вирізані. Двозначна кінцівка може бути вдалою, проте історія повинна бути завершеною.
13. Стереотипні персонажі
У героїв немає характеру, одні кліше.
14. Сценарій сильно переускладнений
Складність і глибина не є синонімами.
15. Сценарій виходить з-під контролю в третьому акті
Історія раптом повністю змінюється або ж плутається в своїх сюжетних лініях.
Джерело
Долучайтеся до нашого паблік-чату у Viber! Всі кастинги та новини в твоєму мобільному!
Коментарі: 0